Klachten
Heeft u een klacht, probleem of voelt u zich niet begrepen?
Wanneer u tevreden bent over uw behandeling horen wij dit natuurlijk graag!
Maar als u onverhoopt ontevreden willen wij dit ook van u horen.
Wij adviseren u om het gesprek met uw behandelaar aan te gaan.
Het is in dit geval raadzaam een afspraak met uw behandelaar te maken, zodat er voldoende tijd wordt gereserveerd.
Tijdens dit gesprek kunnen veel onduidelijkheden worden besproken en dit lost vaak al veel op.
De behandelaar legt uit waarom hij op een bepaalde manier heeft gehandeld, de patiënt krijgt mogelijkheid tot het stellen van vragen.
Het Tandheelkundig Informatie Punt kan de patiënt advies geven over vragen over de behandeling of declaratie.
TIP is de plek waar u aan kunt kloppen met uw vragen.
Mocht het gesprek met uw behandelaar en/of de informatie van TIP onverhoopt niet leiden tot een oplossing?
Dan kunt u een beroep doen op de Klachtenregeling van de beroepsvereniging van uw behandelaar.
Meer informatie in de folder.
